loading...
astane
seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 5 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

این گوشی را باید رقیب سرسخت گوشی‌های گلکسی اس 4 و اچ تی سی وان بنامیم. ال جی برای اینکه وارد دنیای رقابت پرچمداران موبایلی شود کار خود را با یک گوشی خاص به نام G2 شروع کرده است. گوشی از نظر سخت افزار قدرت بسیار خوبی دارد، دوربین 13 مگاپیکسلی، پردازنده 4 هسته ای با سرعت 2.26 گیگاهرتز و باتری 3000 میلی آمپری از ویژگی‌های مثبت این گوشی هستند. در کنار این سخت افزار قوی ظاهر گوشی نیز به طور خاصی طراحی شده است و متفاوت از دیگر گوشی‌هایی است که تا کنون دیده‌اید، شاید پیش خودتان بگویید که چرا دائم از طراحی خاص این گوشی صحبت می‌کنیم، باید به شما بگوییم که این گوشی اولین گوشی دنیا است که در کناره‌ها و بر روی قاب جلویی آن هیچ دکمه‌ای قرار نگرفته است و تمام دکمه‌های کنترلی گوشی در قاب پشتی و در پایین دوربین قرار گرفته‌اند. اگر ادامه بررسی را بخوانید بیشتر متوجه این موضوع و مفید یا غیر مفید بودن این طراحی خواهید شد.

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 5 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

برای اینکه بدانید آخرین بازی Warner bros و netherRealm یعنی بازی Batman:arkham origins را دوست دارید یا نه باید اول چند سوال از خود بپرسید. آیا combat  در batman Arkham city lockdown برای شما پیچیده بود؟ آیا injustice را دوست داشتید؟ شخصیت‌های بسیاری داشتید که بتمن نبودند؟ اگر توانستید به همه این سوال‌ها جواب بدهید پس سریع‌تر به سایت برنامه‌ها بروید و از تولید کنندگان آن حمایت کنید چرا که این بازی برای شما ساخته شده است.

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 12 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

The cave  یک بازی فکری جدید است که توسط  سازنده بازی‌های تحسین شده Maniac Mansion  و Monkey island games ساخته شده است.ابن بازی در ابتدا برای کنسول‌های بازی و PC و بعدها برای استفاده در سیستم عامل iOS به صورت تغییر یافته و منطبق بر صفحه نمایش‌های لمسی منتشر شد.7 شخصیت در این بازی طراحی شده‍‌اند که هر کدام ار آنها یک سری توانایی‌های خاص برای حل معماهای بازی دارند.شما در این بازی می‌توانید به صورت همزمان با سه شخصیت بازی کنید و از توانایی‌های آنها بهر‌ه مند شوید.داستان پردازی و خود بازی روی کنسول و کامپیوتر بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است حالا باید ببینیم که در نسخه موبایل آن به چه شکلی تغییر کرده است.

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 8 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

نکسوس ۵ یکی از گوشی‌هایی است که گوگل برای رقابت نزدیک با آیفون به بازار راونه کرده است این گوشی هم از نظر نرم افزار و هم از نظر سخت افزار رقیبی جدی برای آیفون به حساب می‌آید اما یک عیب در این گوشی است که برگ برنده‌ای را به آیفون می‌دهد و آن بدنه پلاستیکی نکسوس 5 است. اما به شما اطمینان می‌دهیم که این گوشی چیزی را در خود دارد که گوشی‌های نسل قبلی قادر به ارائه آن به کاربر نبودند و آن حس در دست گرفتن یک گوشی گوگلی است. به این علت که این گوشی ساخت ال جی با اندروید 4.4 کیت کت گوگل به سختی در هم تنیده شدند بررسی این دو از هم جدا نیست و باید هر دو را با هم بررسی کنیم.

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 5 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

سال گذشته بازی Rayman Jungle Run یک موفقیت کاملا چشمگیر بود.این بازی شامل تمام نکاتی که شما به دنبال آن هستید،مثل نحوه بازی عالی،مشخصات بصری خوب و کنترل‌ها و موزیک عالی می‌شد.

 

طبیعتا با چنین پیشرفتی،Ubisoft تصمیم گرفت که این روال را ادامه دهد و نسخه بعدی این بازی را منتشر کند.

 

Rayman  جدید به همراه به روز رسانی کارکتر‌ها و مشخصات بصری در کنار مراحل جدید و قابلیت‌های جدید بسیار به عنوان یک موفقیت دیگر به شمار می‌رود.حال باید ببینیم که این نسخه چقدر با مدل قبلی تفاوت دارد.

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 9 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

خیلی‌ها بودند که طراحی Xperia Z را دوست داشتند و تمایل داشتند که سونی این طراحی را رها نکند. اما Xperia Z اشکالاتی در بعضی از قسمت‌های خود داشت که سونی سعی کرده است این اشکالات را برطرف کرده و بهترین تجربه کاربری را که می‌توانسته ارائه بدهد. این گوشی به ویژگی‌ها و امکاناتی مجهز است که به راحتی می‌تواند بسیاری از کسانی را که به دنبال یک گوشی هوشمند شیک و لوکس هستند را به سمت خود جذب کند. با هم به بررسی گوشی می‌پردازیم تا ببینیم که چه مزیت‌ها و چه معایبی دارد.

 

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 7 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم یک آیفون معرفی شد و باز هم سر صدای زیادی در دنیای فناوری به وجود آمد. چه آیفون را دوست داشته باشید چه از آن متنفر باشید اولین آیفون معرفی شده در سال 2007 دید ما و شما و همه دوستداران موبایلی را به دنیای موبایل عوض کرد و کمپانی‌ها را مجبور ساخت تا راه اپل را در پیش گرفته و گوشی‌هایی شبیه به آیفون را تولید کنند. اکنون جدیدترین گوشی این شرکت با نام آیفون 5s (iPhone 5s) معرفی شد، امروز می‌خواهیم با هم ببینیم که این گوشی چگونه است و آیا می‌تواند به مدت یکسال پیروز میدان‌های نبرد باشد یا خیر؟

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 11 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

هیچ کس تصور نمی کرد که بتواند یک مفهوم مانند تبلت گوشی که ایسوس آن را به بازار جهانی معرفی کرد را ببیند. اما این واقعیت با معرفی اولین نسل پدفون توسط ایسوس به واقعیت پیوست. دراین پدفون جدید ایسوس خود را به گوشی‌های پرچمدار بازار رسانده و در گوشی این پدفون از صفحه نمایش Full HD با تراکم پیکسلی 441 پیکسل در اینچ استفاده کرده است. مشخصات دیگر این گوشی تبلت نیز به اندازه‌ای قوی است که باعث می‌شود آن را بتوانیم جزو بهترین گوشی‌های بازار بنامیم.

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 9 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

غسل، در لغت به معنای شستن است و در اصطلاح به مجموعه‌ای از اراده قلبی و اجرای عملی در خصوص شستن بدن گفته می‌شود.
انواع غسل: غسل‌ها بر پایهء حکم شرعی به دو دسته تقسیم می‌شود:
غسل‌های واجب
غسل‌های مستحب

آموزش غسل, انواع غسل, آموزش کامل غسل گرفتن, غسل گرفتن, غسل های واجب

seyed mohamad mahdi alavi"madidi" بازدید : 10 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

تيمم


اگر آب براي وضو ياغسل موجود نيست، يا آب براي بدن ضرر دارد، يا براي انجام وضو و غسل وقت نباشد، يا نگه داشتن آب براي آشاميدن و حفظ جان لازم باشد، به جاي آن تيمم مي كنيم؛ يعني با خضوع تمام در مقابل پرودگار عالم، كف هر دو دست را با هم، بر خاك يا سنگ يا ريگ يا كلوخ مي زنيم و بر پيشاني و دو طرف آن، از جايي كه موي سر روييده تا روي ابروها وبالاي بيني مي كشيم و سپس كف دست چپ را بر تمام پشت دست راست (از مچ تا نوك انگشتان) مي كشيم وبعد از آن كف دست راست را بر تمام پشت دست چپ مي كشيم. خاك يا چيز ديگري كه بر آن تيمم مي كنيم، بايد پاك و تميز باشد.
حضرت علي (ع) از تيمم كردن بر خاكهاي كنار كوچه ها (كه معمولا آلوده است) نهي كرد.
تيمم هم مانند وضو و غسل بايد براي رضاي خداوند و عمل به دستور او انجام شود.براي تيمم بايد انگشتر را از دست بيرون آوريم و اگر مانع ديگري بر پيشاني يا دستها وجود دارد بر طرف كنيم.
براي آنكه يقين كنيم تمام پشت دست مسح شده بايد مقداري بالاتر از مچ را هم مسح كنيم، ولي مسح بين انگشتان لازم نيست.براي تيمم بايد كف دست را بر پيشاني و روي دستها بكشيم، و اگر پيشاني يا دستها از زير آن كشيده شود، صحيح نيست.

 

 


1- زدن كف دو دست بر زمين


تيمم

2- كشيدن دستها بر پيشاني و دو طرف آن


تيمم

3- كشيدن دست چپ بر دست راست


تيمم

4- كشيدن دست راست بر دست چپ


تيمم

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 637